AUDI 100, 100 Avant, 80, 80 Avant, A6, A6 Avant, CABRIOLET, COUPE, V8, CHEVROLET BLAZER S10, CLASSIC, COMBO, CORSA Halvkombi, CORSA Kombi, CORSA Pick-up, CORSA Sedan, S10 BLAZER, S10 Pick-up, CHRYSLER VISION, DODGE INTREPID, FIAT MILLE, UNO, ISUZU KB, MAZDA 929 III, 929 IV, MERCEDES-BENZ 124 Cabriolet [A124], 124 Coupé [C124], 124 Sedan [W124], 124 T-Model [S124], 190 [W201], E-KLASS [W124], E-KLASS T-Model [S124], S-KLASS [W126], SL [R129], NISSAN 300ZX, OPEL CALIBRA A, VECTRA B, VECTRA B Halvkombi, VECTRA B Kombi, RENAULT 19 II, 19 Cabriolet II, 19 Chamade II, SAAB 9000, 9000 Halvkombi, SEAT TOLEDO I, SUZUKI BALENO, VAUXHALL CALIBRA, VECTRA, VOLVO 240, 240 Kombi, 740, 740 Kombi, 760, 760 Kombi, 780, 940, 940 II, 940 Kombi, 940 Kombi II, 960, 960 Kombi, VW CORRADO, GOLF II, GOLF Van II, JETTA II, PASSAT, PASSAT Variant, POLO, POLO Classic, POLO Coupé, POLO Skåp/halvkombi, TRANSPORTER Buss IV, TRANSPORTER Flak/chassi IV, TRANSPORTER Skåp IV / För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.