För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas. Specifikationer: Antal kablar: 4 Bredd (mm): 39 Bultmått: M18 x 1,5 För OE-nummer: 06A 906 262 AK Höjd (mm): 24 Kabellängd (mm): 1160 Kontakthållarform: D-form Kontaktstift färg: Svart Lambdasond: Gänga förinfettad Lambdasond: Reglersond Längd (mm): 1200 Polantal: 4 Vikt (kg): 0,148 Originalnr: 06A 906 262 AC, 06A 906 262 AK, 6A 906 262 AC, 6A 906 262 AK Produkten passar dessa bilmodeller: AUDI A3, A4 B5, A4 B5 Avant, A6 C5, A6 C5 Avant, TT, TT Roadster, OPEL ZAFIRA A Minibus, minivan, SEAT ALHAMBRA, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, VW BORA I, BORA Variant, GOLF IV, GOLF Cabriolet IV, GOLF Variant IV, JETTA III, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, PASSAT B5, PASSAT B5 Variant, PASSAT B5.5, PASSAT B5.5 Variant, PHAETON, SHARAN, TOUAREG, TRANSPORTER Buss IV, TRANSPORTER Flak/chassi IV, TRANSPORTER Skåp IV