För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas. Specifikationer: Lambdasond: Gänga förinfettad Längd över allt (mm): 1510 Polantal: 5 Rekommenderad bytesintervall (km): 250000 Vikt (kg): 0,16 Originalnr: 06A 906 262 BC, 06A 906 262 M, 06B 906 265 D, 077 906 262 A, 077 906 265 AB, 077 906 265 AC, 1K0 998 262 D, 6A 906 262 M, 6A906262M, 6B 906 265 D, 6B906265D, 77 906 262 A, 77 906 265 AB, 77 906 265 AC, 779 062 65A B, 779 062 65A C, 77906262A Produkten passar dessa bilmodeller: AUDI A3, A4 B5, A4 B5 Avant, A8 D3, TT, TT Roadster, SEAT EXEO, EXEO ST, IBIZA III, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, VW BORA I, BORA Variant, GOLF IV, GOLF Variant IV, NEW BEETLE, NEW BEETLE Cabriolet, PASSAT B5.5, PASSAT B5.5 Variant, PHAETON, POLO, SHARAN, TOUAREG, TRANSPORTER Buss IV, TRANSPORTER Skåp IV