CITROËN BERLINGO / BERLINGO FIRST Minibus, minivan, BERLINGO / BERLINGO FIRST Skåp/stor limousine, C2, C3 I, C3 Pluriel, C4 I, C4 Coupé, C5 I, C5 II, C5 III, C5 Break I, C5 Break II, C5 Break III, C6, C8, JUMPER Buss, JUMPER Skåp, SAXO, XSARA, XSARA Break, XSARA Coupé, XSARA PICASSO, FIAT DUCATO Buss, DUCATO Flak/chassi, DUCATO Skåp, ULYSSE, PEUGEOT 106 II, 206 CC, 206 Halvkombi, 206 Sedan, 206 SW, 306, 306 Break, 306 Cabriolet, 306 Halvkombi, 307, 405 Break II, 406, 406 Break, 406 Coupé, 407, 407 Coupé, 407 SW, 607, 807, BOXER Buss, BOXER Flak/chassi, BOXER Skåp, PARTNER Minibus, minivan, PARTNER Skåp/stor limousine, RENAULT AVANTIME, CLIO II, LAGUNA II, LAGUNA Grandtour II / För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas.