För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas. Specifikationer: Anslutning/klämma: Vid behov, anpassa kontaktanslutning Antal kablar: 4 Längd över allt (mm): 750 Originalleverantör: BOSCH Rekommenderad bytesintervall (km): 160000 Originalnr: 022 906 262 AT, 022 906 262 BG, 022 906 262 F, 022 906 262 K, 022 906 265 C, 06A 906 262 BG, 06A 906 262 CJ, 06C 902 265 M, 06C 906 265 L, 06C 906 265 M, 06L 090 626 2, 06L0 906 262, 07C 906 262 AR, 1K0 998 262 R, 312004, 312042 Produkten passar dessa bilmodeller: AUDI TT, TT Roadster, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA SC IV, LEON, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA Combi I, VW LUPO I